سازیست

برترین جزوات دانشگاهی و پاورپوینت و کارت ویزیت

سازیست

برترین جزوات دانشگاهی و پاورپوینت و کارت ویزیت

این کتاب در یک جلد واحد و یکپارچه نمایش روشنی و کاملی از پیشرفت های اخیر در مکانیک آسیب آسیب به پیوسته فلزات و کامپوزیت های ماتریس فلزی ارائه می دهد. تأکید بر فرمول نظری مدلهای مختلف سازنده در این زمینه است ، اما بخش هایی برای نمایش کاربردهای این تئوری اضافه شده است. علاوه بر این ، برخی بخش ها حاوی مطالب جدیدی هستند که قبلاً در ادبیات ظاهر نشده اند.
این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم شده است: قسمت اول به فرمول مقیاس می پردازد و محدود به تجزیه و تحلیل آسیب ایزوتروپیک در مواد است. قطعات II و III با فرمول تانسور سروکار دارند و در حالت کلی تغییر شکل و آسیب اعمال می شود.
مطالب موجود در این متن محدود به تغییر شکل پلاستیک و آسیب در مواد چدنی (به عنوان مثال فلزات و کامپوزیت های ماتریس فلزی) می باشد اما بسیاری از پیشرفت های اخیر در خزش ، شکستگی شکننده و اثرات دما را حذف می کند زیرا نویسندگان احساس می کنند این مباحث نیاز به یک جلد جداگانه برای این ارائه علاوه بر این ، برنامه های ارائه شده در این کتاب ساده ترین موارد ممکن و عمدتا بر اساس آزمون تنش تک محوره است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۴ ب.ظ
  • حامد ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی