سازیست

برترین جزوات دانشگاهی و پاورپوینت و کارت ویزیت

سازیست

برترین جزوات دانشگاهی و پاورپوینت و کارت ویزیت

۸ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

دعا یا درخواستی است که از خدایی یا قدیس انجام می شود. این نوعی ارتباط بین مردم و موجودات معنوی است که اثربخشی احتمالی آن به ایمان هر فرد مرتبط است.
به عنوان مثال: «برای سلامتی خواهرم دعا کنید»، «رئیس‌جمهور از مردم خواست تا در دعا برای آسیب‌دیدگان طوفان بپیوندند»، «پاپ برای صلح جهانی دعا کرد».
دعا معمولاً درخواستی از خداوند برای دخالت در امری است. برای سلامتی فرد بیمار، برای بهبود وضعیت کاری خود یا دیگران، یا برای برگرداندن تأثیر یک موقعیت منفی، چند احتمال را می توان دعا کرد.
در برخی موارد خطاب به مقدسین یا مریم مقدس دعا می شود. همچنین کسانی هستند که با اعتماد به مداخله احتمالی آنها در امور زمینی، درخواست های خود را از عزیزان فوت شده ارائه می کنند. تأکید بر این نکته ضروری است که این نوع دعا با گشاده رویی کامل از سوی شخصی که آن را می خوانند، با ایمان عمیق برای برقراری ارتباط با این موجودات روحانی و درخواست از آنها برای کمک به آنها، مراقبت از آنها یا برای آنها مشخص می شود. کسانی که نیاز بیشتری دارند و نمی دانند چگونه مشکلات خود را حل کنند.
برای خواندن دعا یا مرور ذهنی آن باید در محیطی آرام و بدون سروصدا و دخالت محیط باشد. به همین دلیل معمول است که دعا در معابد، در زمان‌های خاص در طول یک خدمت، یا در یک ملاقات خود به خود در طول روز، قبل از خواب یا صبح در اتاق خواب انجام شود.
مانند سایر عناصر دین، بسیاری دعا را بی‌اثر می‌دانند و ترجیح می‌دهند مستقیماً برای غلبه بر موانع تلاش کنند. با این حال، حتی برخی از خداناباوران در لحظات ناامیدی شدید، زمانی که معتقدند همه چیز از دست رفته است و فقط یک معجزه می تواند به آنها کمک کند، به این شیوه ارتباط با زندگی پس از مرگ متوسل می شوند.به مناسبت یکصد و پنجاهمین سالگرد درگذشت جوزپه مازینی، تئاتر گیونه پس از موفقیت بزرگ فصل گذشته "سایه مازینی" به نویسندگی و کارگردانی امانوئل چکونی، در تاریخ 10 و 11 مارس به روی صحنه می رود. نقاشی دیواری تاریخی یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های Risorgimento ایتالیا، یک راهنمای اخلاقی خارق‌العاده که با اندیشه‌اش به تولد ایتالیای متحد کمک کرد.
با والریو پالوزا، جوزپه رنزو، فدریکو ماسترویانی، سالواتوره کومو، فابریزیو بوردیگنون کریستیانو لئوپاردی، مائورو آسچنزی، فرانچسکا باراگلی، لورا سلاری، امانوئل سِکونی صداپیشگان دانیله دی ماتئو پنجشنبه 10 و 30 روز جمعه.
چه زمانی و چرا توده های مردم تبدیل به مردم می شوند؟ چه زمانی و چرا بسیاری از مردم یکی می شوند؟

یک ملت چگونه ساخته می شود، به راستی، شما در مورد آن چگونه فکر می کنید؟

"اندیشه و عمل" اساس تمام کارهای سیاسی جوزپه مازینی است، مردی که مورد توجه بسیاری از مورخان، سیاستمداران، فیلسوفان و نویسندگان بین المللی عصر خود و ماست، که مهمترین آنها قرن نوزدهم است.

مازینی زندگی خود را وقف تحقق ایتالیای متحد، آزاد و جمهوری خواه کرد ، با "استبداد خارجی و داخلی" مبارزه کرد، وجود خود را از هرگونه شخصیت گرایی خالی کرد و خود را به تاریخ تسلیم کرد.

«مسئله تلاش برای آغاز آموزش اخلاقی مردم بود. این مسئله این بود که نه تنها به دنبال این بودیم که ایتالیا باشد، بلکه برای ظهور آن عالی باشد..."

همانطور که متون مقدس در پایه ادیان بزرگ توحیدی قرار دارند، نوشته‌های مازینیان نیز بعد رسولی پیدا می‌کنند و خود را بر اساس آنچه بعداً به عنوان «دین سکولار» تعریف شد قرار می‌دهند. «فعل» او کلماتی مانند حقوق، وظایف، وحدت، آزادی را دیگر منحصر به اقلیت کوچکی از افراد نمی دانست، بلکه «دگم» یک قوم کامل را در نظر می گرفت.

پس چرا چنین شخصیت مهمی که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، با افتخاراتی که سزاوارش است تجلیل نمی شود و آنطور که باید در ایتالیا مورد مطالعه قرار نمی گیرد؟ چرا در طول جشن‌های اتحاد، چهره‌هایی مانند کاوور، ویتوریو امانوئل و گاریبالدی با لحن جشن کسی را که در واقع قبل از هر کس دیگری و برای تمام عمرش تصور، فکر و روی آن کار کرده است، می‌کوبند؟

«سایه مازینی. رمان ایتالیایی هرگز متولد نشد» تلاشی نمایشی برای پاسخ به این سؤالات است.
با توجه خاص به مقالات Risorgimento توسط D. Mack Smith، M. Severini، J. White Mario، و به کار زندگی نامه ای خود Mazzini، ما می خواهیم "اندیشه و عمل" را بیش از مرد Mazzini نشان دهیم، و سعی می کنیم یک دیدگاه ارائه دهیم. نقاشی دیواری تا حد امکان وفادار، علیرغم لحن داستانی صحنه‌سازی، نشان می‌دهد که چگونه این مرد با کسانی که سپس حرکت واحد را سوار می‌کردند، مخالفت می‌کرد و تردیدی در مورد نویسندگی این ملت ایجاد می‌کرد.
آیا ما «برادران ایتالیا» فرزندان ایتالیای مازینی هستیم یا نه؟

این نمایش توسط انجمن Mazziniana ایتالیا، توسط باشگاه تورینگ ملی - باشگاه منطقه رم و توسط رصدخانه ملی آزبست حمایت می شود.
راینهولد نیبور، نویسنده، فیلسوف و الهی‌دان آمریکایی، نویسنده دعای آرامش است، دعایی که از خداوند عیسی مسیح می‌خواهد که آرامش را برای زندگی با همه چیزهایی که نمی‌تواند تغییر دهد، قدرت تغییر آنچه را که می‌تواند، و حکمت برای تمایز عطا کند. بین دو نوع موقعیت
جالب اینجاست که همه قبول ندارند که نیبور نویسنده دعای آرامش است. در حالی که همسر و دخترش و همچنین خودش این نسخه را به اشتراک گذاشتند، ناشر فرد آر. شاپیرو، که متخصص در کندوکاو در نقل قول های نادرست است، در سال 2008 پیشنهاد کرد که نیبور عباراتی تحت اللفظی از منابع مختلف برای خلق دعای معروف خود گرفته است، احتمالاً ناخودآگاه.
از سوی دیگر، شاپیرو تصریح کرد که به نیبور احترام می‌گذارد و او را فردی صادق و متواضع می‌داند و صرفاً سرقت غیرارادی را ناشی از تحقیقات مستمر او در زمینه الهیات می‌داند که شامل خواندن تعداد زیادی کتاب و نوشته‌های مذهبی می‌شود. .
آثار هنری متعددی وجود دارد که در عنوان خود به مفهوم دعا اشاره دارد. در سال 1964، ویکتور خارا، خواننده و ترانه سرای شیلیایی، «پلگاریا یک لابرادور» را ارائه کرد. در همین حال، لوئیس آلبرتو اسپینتا آرژانتینی، نویسنده آهنی به نام "Plegaria
از سوی دیگر «دعا برای بابی» نام فیلمی به کارگردانی راسل مولکاهی با بازی رایان کلی و سیگورنی ویور است. در نهایت، «نماز در شب» رمانی نوشته دنیس لیهان آمریکایی است.

کسانی هستند که حاضرند قسم بخورند که پشت هر شاهکاری بزرگ در تاریخ اخیر ناپولی همیشه دست دیگو آرماندو مارادونا از دیوس وجود دارد. احساسی که با گذشت بیش از یک سال از مرگ او، به شکلی عرفانی تر درک می شود. چالش آتی مقابل بارسلونا دلیل دیگری برای پرداختن به او یک فکر است، تقریباً یک دعا، زیرا زمانی که او در زمین بود از او خواسته شد تا تیم را شجاعانه در برابر هر حریفی رهبری کند. فرلاینو او را در سال 1984 از کاتالان‌ها خرید و سال‌های آبی‌پوشی او همچنان باشکوه‌ترین دوره تاریخ باشگاه است: دو قهرمانی لیگ، یک جام حذفی ایتالیا، یک سوپرکاپ و یک جام یوفا. موفقیت هایی که برخی هرگز تکرار نشدند، که به نوعی گویی ستایش خود را توجیه می کنند.با توجه به اینکه RdB به عنوان مأموریت اصلی خود می‌خواهد برای همه شهروندان ایتالیایی و اروپایی یک درآمد اساسی برای بقا تضمین کند ، نه یک حمایت اقتصادی ساده برای کسانی که درآمد زیر خط فقر مطلق دارند، یا برای کسانی که شغل خود را از دست داده‌اند و مجبورند در اسرع وقت برای سازماندهی مجدد هزینه ها و هزینه های مختلف متحمل شده است.
RdB به عنوان جایگزین پیشنهاد شده است، اما، در حال حاضر، می تواند به عنوان درآمد تکمیلی برای درآمد شهروندی استفاده شود ، حداقل تا زمانی که دولت ایتالیا تامین مالی آن را هر سال تضمین کند.
این جنبه همچنین مهم است، با توجه به این که، اگر جمهوری دموکراتیک کنگو یک اقدام دولتی باشد ، تضمین شده توسط بودجه دولت برای هر مانور بودجه ای که راه اندازی می شود، در غیر این صورت RdB توسط بودجه های اروپایی تامین می شود.
ما همیشه در مورد پول مالیات دهندگان صحبت می کنیم، اما بودجه اروپا ایمن تر و شاید گسترده تر است، با توجه به اینکه تنها سهمیه سالانه وجوه اروپایی سرمایه گذاری شده توسط ایتالیا حدود 14 تا 15 میلیارد یورو در سال است، به گفته AGI . در حالی که جمهوری دموکراتیک کنگو 26 میلیارد است اما بر اساس گزارش Today ، در سه سال گسترش یافته است.
درآمد پایه 2022: اما چگونه کار می کند؟
درآمد پایه 2022 در حال حاضر به عنوان یک ابزار تکمیلی برای همه کسانی که خود را بدون درآمد یا در شرایط فقر مطلق می بینند و خانواده یا افراد دارای معلولیت تحت مراقبت هستند، کار خواهد کرد.
من از آینده استفاده می‌کنم زیرا هنوز در حالت پیشنهادی است و نه اجرای واقعی. شما می توانید هم به عنوان یک شهروند ایتالیایی و هم به عنوان یک شهروند اروپایی از این درآمد بهره مند شوید ، بنابراین تابعیت ایتالیا یا اتحادیه اروپا به عنوان محدودیت اصلی مورد نیاز است.
هنوز مشخص نیست که آیا فرد می تواند به عنوان افراد غیر اتحادیه اروپا از RdB بهره مند شود، اما دارای مجوز / کارت اقامت معمولی باشد ، تا زمانی که به طور دائم در ایتالیا اقامت داشته باشد.
یکی دیگر از سنگ بنای این ابزار، عدم وجود تبعیض درآمدی خواهد بود. طبق این پیشنهاد، ابزاری « بدون ISEE » یعنی بدون نیاز به ارائه گواهی معتبر ISEE خواهد بود.
این خبر عالی این کمک فنر است: عملا یک جایزه بدون ISEE اما ثابت در هر ماه.
با توجه به اینکه حتی در صورت درخواست، چک تک جهانی هیچ گونه محدودیت درآمدی برای استفاده از کمک هزینه ماهانه به عنوان متقاضی دارای فرزندان تحت تکفل پیش بینی نمی کند.
یادآوری می کنیم که برای چک تکی کمترین حقوق ماهیانه قابل دریافت برای هر فرزند 50 یورو است.
درآمد پایه 2022 بدون ISEE؟ پیشنهاد اینجاست
درآمد پایه 2022 به عنوان یک شبکه ایمنی اجتماعی جهانی پیشنهاد شده است که به همه دسته ها و بدون تبعیض درآمدی تعمیم داده شده است .
بر اساس پیشنهاد اروپا ، برخلاف مقررات مربوط به درآمد شهروندی و بازنشستگی ، گواهینامه ISEE برای بهره مندی از آن مورد نیاز نخواهد بود .
علاوه بر این، با توجه به جهانی بودن آن، هیچ گونه تعهد آموزشی، کاری یا درآمدی برای نگهداری آن، که به اشتباه، برای RDC مورد نیاز است، ارائه نخواهد کرد.
این عملاً یک سهمیه تضمین شده بقا برای همه خواهد بود که توسط صندوق های اروپایی حمایت می شود.
بدیهی است که ارزیابی حداقل دو عامل ضروری است تا ببینیم آیا این اقدام در بلندمدت امکان پذیر خواهد بود، هم در سطح اقتصادی، هم برای خزانه اروپا و هم برای هدف اتحادیه اروپا و همه دولت های حامی آن. خود را قرار داده اند، یعنی فقر را از بین ببرند .
درآمد پایه 2022 به جای CPR؟ بیایید شفاف باشیم
درآمد پایه 2022 در حال حاضر می تواند یک معیار کمکی برای کسانی باشد که درآمد شهروندی را دریافت می کنند و شاید متعاقباً آن را به طور کامل جایگزین کند.
بدیهی است در صورت تعویض، دسترسی و مبالغ به طور کامل تغییر خواهد کرد. اما از اینجا به بعد، با توجه به اینکه ما هنوز در مرحله فعال هستیم، فقط می توانیم حدس و گمان کنیم.
در حال حاضر، درآمد شهروندی حقوق ماهیانه از 780 یورو (در مورد افراد مجرد) تا بیش از 1110 یورو (در مورد خانواده های پرجمعیت) را تضمین می کند.
اما برای داشتن این حقوق ماهانه، شرایط دسترسی علاوه بر وضعیت بیکاری یا فقر مطلق حتی اگر کارگر:
تمایل کامل برای جستجوی شغل از طریق پیمان کاری یا شمول اجتماعی ، آموزش و مشارکت در PUC ( پروژه های مفید برای جامعه )،
عدم وجود (یا تقریباً) روند قانونی و ثبت کالاهای لوکس یا صندوق های مختلف،
درآمد تأیید شده توسط ISEE کمتر از 9360 یورو یا بیشتر در صورت افزایش بار مالیاتی.
به طور خلاصه، این لیست الزامات دسترسی است که در مورد RdB، ممکن است با شکست مواجه شود.
با این حال، باید از خود بپرسیم که آیا مقادیر یکسان خواه بود ؟
درآمد پایه 2022: این مبلغی است که شما مدیون خواهید بود!
درآمد پایه 2022 باید برای کسانی که حق دریافت حداقل کمک هزینه را دارند، تضمین شود ، که بدیهی است که باید با وجوه اروپایی که برای آنها تعیین می شود مطابقت داشته باشد.
تخمین اینکه چقدر مستحق دریافت خواهید شد دشوار است، زیرا هنوز وضعیت رسمی وجود ندارد ، فقط پیشنهادات. شما باید مبالغ را در کشورهایی ببینید که درآمد پایه جهانی در آنها اعمال می شود.
تنها در آلاسکا، با وام 64 میلیارد یورویی ، صحبت از مبلغ سالانه حدود 1600 دلار است که بر روی تمام 631000 ساکنان پراکنده شده است. اساساً 120-130 دلار در ماه .
در آلمان و اسپانیا، حتی اگر هنوز به صورت آزمایشی، بخشی از جمعیت با بودجه بسیار قابل توجهی تأمین مالی می شد (فقط در اسپانیا ما در مورد 3.5 میلیارد یورو صحبت می کنیم) . شهروندان
در حالی که در ولز در مورد اندازه گیری 213 پوند در هفته برای حداقل یک نمونه جمعیتی 5000 نفر صحبت می شود.
همانطور که دیدیم، اگر در ایتالیا ما هنوز در چشم انداز، پیشنهاد هستیم، بسیاری از واقعیت ها در حال حاضر سعی در معرفی آن دارند، حتی اگر نه همیشه برای کل جمعیت.
درآمد پایه 2022: آن زمان است
درآمد پایه 2022 در روزهای اولیه به عنوان یک فرمول آزمایشی برای برخی از متقاضیان خواهد رسید، که احتمالاً با قرعه کشی انتخاب شده اند، همانطور که در آلمان اتفاق افتاد، یا طبق دستورالعمل های وزارت مسئول (به احتمال زیاد وزارت اقتصاد و دارایی ).
با توجه به اینکه در حال حاضر در ایتالیا درآمد شهروندی به تنهایی 23 میلیارد یورو در سه سال گذشته هزینه کرده است، تعیین دقیق آن دشوار است  . و نه همیشه با نتایج عالی، با قضاوت بر اساس کاریتاس مانیتورینگ .
بهترین ضربات ناپولی-اینتر: در مارادونا با گل های اینسینیه (پنالتی) و ژکو 1-1 به پایان می سد.
قفل اینسینیه را در یک پنالتی باز کنید، سپس ژکو: بهترین بازیکن ناپولی-اینتر
قبلی-   اما برای شکست دادن بارسا به چیزی بیشتر از بت و نعمت نیاز است. علیرغم مرحله انتقال، تیم ژاوی پتانسیل قابل توجهی دارد و این اشتباه است که در ارزیابی حریفان تنها به مشکلاتی که امسال با آن مواجه شده است اعتماد کنیم. همچنین به این دلیل که آخرین بار، دو سال پیش، آنقدرها خوب پیش نرفت. ناپولی، که در آن زمان توسط گتوزو هدایت می‌شد، چند روز قبل از اینکه ایتالیا به دلیل شروع همه‌گیری همه‌گیر، خود را قفل کند، عملکرد قانع‌کننده‌ای ارائه کرد. مرتنس وظیفه معمول ایجاد یک توهم شیرین را داشت: او در سال 2017 برای رئال مادرید گلزنی کرده بود، او سه سال بعد خودش را با بلوگرانا تکرار کرد. تساوی گریزمان و بازگشت به بازی در نیوکمپ به وضوح کفه ترازو را به هم زده بود. حضور در زمین پنج ماه پس از انتظار مطمئنا کمکی نکرد و بارسلونا 3-1 پیروز شد. در مقایسه با قبلی، آتزوری تیم بهتری است. آن‌ها می‌توانند روی پیوندهایی که کیفیت گروه را افزایش داده‌اند، مانند ، و روی یک ایده بازی ملموس‌تر و مؤثرتر که توسط  ارائه شده است، حساب کنند. از طرفی اسپانیایی ها دیگر مسی را ندارند و همین برای تغییر چهره آنها کافی است تا ترس کمتری
تشکیل احتمالی-   ناپولی روز پنجشنبه چندین غیبت خواهد داشت. لوزانو که در دسترس نبود، لوبوتکا و پولیتانو که با مشکلات عضلانی دست و پنجه نرم می کردند، همراه شدند. از سوی دیگر، توانزبه تمرینات خود را به صورت جداگانه ادامه می دهد و حضور در این مسابقه برای او سخت است. شک بزرگ واقعی به دروازه بان مربوط می شود. اوسپینا تاکنون مرد قهرمانی بوده است در حالی که مرت مرد جام بوده است. اما اکنون جدی است، هر جزئیات وزن متفاوتی دارد. بنابراین باید فهمید که آیا اسپالتی اهداف باشگاه را دنبال خواهد کرد، یعنی روی بازیکن آینده شرط بندی خواهد کرد یا اینکه به تضمین هایی که کلمبیایی ارائه می دهد با تداوم خاصی تکیه خواهد کرد. برای بقیه، انتخاب ها نسبتاً اجباری هستند: دفاع به صورت بلوک تایید می شود، آنگویسا از دقیقه اول به هافبک بازخواهد گشت. الماس به جلو به سمت راست حرکت خواهد کرد،

کتاب علوم غریبه از دعای جهانی پدر ما تا دعا با پیام امروز عبادت ما را وادار می کند کتاب علوم غریبه که "صندلی سنت پیتر" را جشن بگیریم و دقیقاً به همین دلیل ما را وادار می کند این قطعه از انجیل متی را بخوانیم که در آن عیسی با یک سوال قاطع شاگردان خود را میخکوب می کند: "به نظر شما من کی هستم؟" .کتاب علوم غریبه حقیقت این است که پطرس پاسخ درست را می‌دهد، اما نه به این دلیل که آماده است، بلکه به این دلیل که عیسی به او می‌گوید: «نه گوشت و نه خون آن را به تو آشکار نکرده است، بلکه پدر من که در آسمان است». من فکر می کنم برای هر یک از ما مهم است که بگوییم در مورد خدا، ایمان، مسیح، دعا،کتاب علوم غریبه معنویت پاسخ های انسانی داریم، اما حقیقت این است که پاسخ واقعی به این سؤالات در توضیحات انسانی ما نیست، بلکه در یک هدیه ای که از بالا می آید یادآوری اینکه ایمان یک موهبت است و نه یک آموزش ساده، همه ما را در نگرش تواضع بیشتری قرار می دهد. کلیسا بر اساس شهود یک فرد باهوش استوار نیست، بلکه بر اساس حقیقتی است که یک مرد فقیر به عنوان هدیه از خود خدا دریافت کرده است.کتاب علوم غریبه و به همین ترتیب وقتی هر یک از ما سعی می کنیم بگوییم خدا چیست، ایمان یا چیزهای دیگر، اغلب می توانیم وسوسه شویم که بگوییم "خدا چیزی است که به من احساس خوبی می دهد" یا "این چیزی است که به من معنا می دهد". روزها "یا" چه چیزی جانم را نجات داد" یا "عادتی که از کودکی آموختم" و با گفتن این سخن چیزهای درست و ستودنی می گوید، اما اینکه بگوید عیسی مسیح، پسر خداست. زندگی خدا،کتاب علوم غریبه به معنای گفتن چیزی فراتر از تجربه ساده ماست. امروز باید یاد بگیریم که ایمان خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنیم یا اینکه می تواند برای ما مفید باشد.
 و امکان دریافت یک اغماض کامل برای گناهان: در عرض سه روز، کلیسای پاپ فرانسیس در لحظه بزرگترین بحران جهانی برای ویروس کرونا در همه موارد تلاش می کند. راهی برای نزدیک شدن به مؤمنان گیج، ترسیده و ترسیده در خانه هایشان با حرکات و نمادهای "فوق العاده". نماز جهانی در ساعت 12 ظهر دیروز چنین بود و لحظه نماز که فردا 27 مارس در ساعت 6 بعدازظهر برگزار می شود، بسیار بیشتر خواهد بود: خود پاپ فرانسیس در 22 مارس گذشته در فرشته اعلام کرد :کتاب علوم غریبه در روزی که بسیاری از مسیحیان اعلان تجسم کلام را به مریم باکره به یاد می آورند، باشد که خداوند دعای یکپارچه همه شاگردان خود را که در حال آماده شدن برای جشن گرفتن پیروزی مسیح رستاخیز هستند بشنوند.
با همین نیت، جمعه آینده، 27 مارس، ساعت 6 بعدازظهر، در حیاط کلیسای کلیسای سنت پیتر، با میدان خالی، به ریاست یک لحظه دعا خواهم پرداخت. از این پس همه را به مشارکت معنوی از طریق وسایل ارتباطی دعوت می کنم.کتاب علوم غریبه ما به کلام خدا گوش خواهیم داد، دعای خود را بلند خواهیم کرد، مقدس را می ستایم ، که در پایان برکت Urbi et Orbi را می دهم ، که امکان دریافت عیش و نوش به آن تعلق خواهد گرفت. حرکتی که با آن کل کلیسا توسط پدر مقدس در یک آغوش احضار می‌شود، امکان دریافت آن اغماض کامل را می‌بیند که مقر مقدس قبلاً در این لحظه دراماتیک اپیدمی پس از آخرین حکم سازمان ندامتگاه واتیکان پیشنهاد کرده بود:به همه کسانی که از طریق رسانه‌ها به این لحظه دعا بپیوندند، طبق شرایط مندرج در فرمان اخیر ندامتگاه حواری، از عنایت عمومی برخوردار خواهند شد.
استغفار عمومی از پاپ: چگونه آن را به دست آوریم
همان طور که معروف است، زیاده‌روی عمومی ، عنصری از دکترین کاتولیک است که به امکان بخشودگی کلی یا جزئی مجازات موقت ناشی از گناهانی که قبلاً اعتراف شده و به طور مقدس بخشیده شده است، اشاره دارد. افراط و تفریط که در برخی مناسبت‌های خاص زندگی مسیحی به مردم مؤمن داده می‌شود، از نظر اعتقادی،کتاب علوم غریبه مجازات موقت را لغو می‌کند. می تواند زمینی باشد یا در برزخ خدمت شود. در این زمان‌های خارق‌العاده، با بسته شدن کلیساها به دلیل ویروس کرونا و بدون امکان اعتراف صمیمی با کشیش،پاپ فرانسیس به همراه ندامتگاه حواری عیش و نوش ویژه ای را برای بیماران مبتلا به کرونا ، کارکنان بهداشتی، اعضای خانواده و کسانی که به روش های مختلف از بیماران مراقبت می کنند، ایجاد کرده است.
شرایط تعیین شده توسط کلیسا مشخص است و در آخرین فرمان 20 مارس گزارش شده است :عافیت کامل به مؤمنان آسیب دیده از ویروس کرونا داده می شود که در بیمارستان ها یا در خانه هایشان در قرنطینه در اختیار مقامات بهداشتی قرار می گیرند، اگر با روحی بریده از هر گناهی از نظر معنوی از طریق رسانه ها در جشن عشای ربانی متحد شوند. یا مراسم عبادت الهی، تلاوت تسبیح مقدس یا سرود آکاتیستوس برای مادر خدا، تمرین خداپسندانه Via Crucis یا دفتر Paràklisis به مادر خدا یا سایر دعاهای سنت های شرقی مربوطه، به دیگران از عبادت، و یا حداقل اگر مرام نامه، پدر ما و دعای پرهیزگاری را به مریم مقدس بخوانند، این دلیل را با روح ایمان به خدا و انفاق نسبت به برادران، با اراده برای انجام کارهای معمول، ارائه کنند. شرایط (اعتراف مقدس،مراسم عشای ربانی و دعا طبق نیات پدر مقدس، در اسرع وقت". با اقامه نماز فردا ساعت 18، برای شرکت کنندگان، حتی در صورت غیرمشخص بودن «بیمار کووید 19» یا با شرایط فوق، امکان دریافت عیش و نوش وجود خواهد داشت.مطالعات و تحقیقات در زمینه های روانشناسی و علوم اجتماعی بسیار زیاد است. همانطور که رابرت امونز، که به اتفاق آرا معتبرترین محقق و نویسنده در این زمینه تلقی می شود، توضیح می دهد، "تحلیل ها نشان داده اند که قدردانی با نتایج اساسی مانند رضایت از زندگی، سرزندگی، شادی، عزت نفس، خوش بینی، امید، همدلی رابطه مثبت دارد.کتاب علوم غریبه و اراده برای حمایت عاطفی و ملموس برای افراد دیگر.» به طور خلاصه، جستجوی مداوم ما برای خوشبختی لزوماً باید از اینجا شروع شود. تکنیک های کم و بیش ملموسی برای تمرین شکرگزاری وجود دارد. مجله قدردانی یکی از این موارد است که با مدیتیشن با مودرا یا یوگا قابل مقایسه است.
تصادفی نیست که  که توسط روزنامه‌نگار و بشردوست آمریکایی اپرا وینفری در اوایل دهه 1990 پیشنهاد شد، موضوع مطالعه Emmons بود که مزایای فوق‌العاده آن را برجسته کرد. این کمک می کند تا ما را قوی تر کنیم، از آنچه داریم آگاه شویم، ما را ثروتمند می کند و ما را شاد می کند. قدرت فوق العاده آن آن را به ابزاری ایده آل در مواقع سختی و چالش های بزرگ زندگی تبدیل می کند. تغییر در دیدگاهی که تعیین می کند کلید همه چیز است.هدف اصلی این است که همیشه جنبه های مثبت زندگی خود را در نظر داشته باشیم که اغلب آنها را بدیهی می دانیم. در ساده‌ترین نسخه آن، نگه‌داشتن یک دفتر خاطرات سپاسگزاری شامل پاسخ دادن به یک یا چند سؤال به صورت کتبی است تا از آنچه زندگی هر روز به ما داده یا به ما می‌دهد (بیشتر) سپاسگزار و سپاسگزار باشیم.کتاب علوم غریبه یادداشت منظم چیزهایی که داریم و برایمان اتفاق می افتد یکی از ساده ترین راه ها برای درک چیزهاست. و با یک استعداد مثبت با انرژی کیهان ارتباط برقرار کنید.
می توانیم یک لحظه برای خودمان بگذاریم، عصر در پایان روز یا صبح، برای صبحانه. یک شمع، کندر یا روغن‌های ضروری می‌تواند به تمرکز و کار مجدد آرام و آگاهانه کمک کند. اگر احساس فن آوری بیشتری دارید، بدانید که چندین برنامه رایگان نیز وجود دارد که می توانند شما را گام به گام از طریق تلفن هوشمند راهنمایی کنند. سوالات کلاسیکی که باید بپرسند عبارتند از: « چیزهایی هستند که برای آنها سپاسگزارم؟ ". "امروز / در چند روز گذشته چه اتفاقی برای من به این زیبایی افتاده است؟" یا دوباره، "چه کسانی هستند که زندگی من را خاص می کنند؟". ما باید در مورد آن فکر کنیم و پاسخ ها را در دفتر خاطرات خود بنویسیم.

آیا نماز ملاقات با خود است یا با خدا؟ آیا این گشایشی به سوی امر متعالی است یا تکنیکی برای خودکنترلی؟ آیا وجود متعالی عام است یا پدر عیسی؟ آیا این یک مسیر بسیار روحانی است یا طبق آموزه ها و شهادت انجیل؟ اینها برخی از سؤالات مربوط به آموزه و عمل به دعا، به ویژه آنچه که برای سایر ادیان باز است، توسط کمیسیون اسقفی دکترین ایمان کنفرانس اسقفان اسپانیا مطرح شده است.
این متن در اواخر ژوئن ظاهر شد، اما در آوریل گذشته تصویب شد، با عنوان: "روح من تشنه خدا، برای خدای زنده است." دستورالعمل های اعتقادی در مورد دعای مسیحی ". نقطه کانونی این پرسش، کاربرد تکنیک‌های مدیتیشن و نیایش ذن بودیسم، الهیات کثرت‌گرایی مذهبی، مسیح‌شناسی صرفاً نمونه در دعای مسیحی است. پاسخ عمدتاً انتقادی است، اما انتشار متن نمونه ای از گسترش افق دعا و تشخیص لازم در چارچوب یک پلورالیسم مذهبی است که اکنون به طور گسترده تجربه شده است.
تکنیک های شرقی و محتوای مسیحی
در بافت فرهنگی و اجتماعی معاصر، اشاره فزاینده ای به معنویتی وجود دارد که بیانگر جدایی واقعی از ایمان کاتولیک است، اما گاهی اوقات درخواست تکمیل و غنی سازی آن را نیز بیان می کند. عناصر بسیار متفاوتی با هم تلاقی می کنند و در هم می آمیزند: از ایمان گرایی تا احساسات گرایی، از زهد نمازگزار تا زیبایی تفکر. یادداشت اسقف‌ها «می‌خواهد ماهیت و غنای دعا و تجربه معنوی را که ریشه در وحی و سنت مسیحی دارد نشان دهد»، معیارهای ضروری برای تشخیص عناصر سازگار سایر سنت‌های دینی که امروزه رواج یافته است را یادآوری می‌کند و همچنین نقاط ناسازگاری را نشان می‌دهد. .
نماز هویت ایمان را می سازد. کلیسا به این اعتقاد دارد و چگونه دعا می کند. به همین دلیل فراخوانده شده است تا اعمال و الهیاتی را که پشتیبان توجیهات و تجربیات در مرز با سایر ادیان و سنت‌های دینی است، بشناسد. به ویژه، آن دسته از الهیات که ویژگی منحصر به فرد رویداد تجسم را انکار می کنند. در عیسی، الوهیت در درجه عالی وجود دارد، اما اساساً متفاوت از همه نیست. در دیگر تحقیقات الهیاتی، رابطه عیسی با پدر با سایر بنیانگذاران با الوهیت یکی شده است و عیسی دیگر تنها راه شناخت پدر نیست. سرانجام، کسانی هستند که خواستن رستگاری ابدی را با میل به سعادت، رفاه و پیشرفت درونی جایگزین می کنند.
سه خط کلامی نشان دهنده راههای معنوی بسیاری است. هیچ محکومیت جهانی در مورد دعای ذن بودیسم وجود ندارد. این روش برای برخی تکنیک‌ها که جسم و روح را مستعد دعا می‌کند، باز می‌گذارد، اما درباره پذیرش غیرانتقادی روشی که نتایج مشکوک را به همراه دارد، هشدار می‌دهد. هدف ذاتی مراقبه ذن، سکون و آرامشی است که مستلزم کنار گذاشتن تعهد به تاریخ است. علاوه بر این، ذن اغلب با معرفی پانتئیسم، تفاوت بین خود و دنیای اطراف را از بین می برد. نتیجه‌گیری‌های ناروا را می‌توان از پلورالیسم دینی تغذیه کرد، مانند این اعتقاد که پلورالیسم دینی در واقع به کثرت گرایی قانون تبدیل می‌شود. راه معنوی و دعایی ایمان، تابع مجموع راه‌های ایمان است. در نتیجه، نه مسیح جایگاه مرکزی خواهد داشت و نه تثلیث به راز خدا باز می شود.خط سومی که در عیسی مثالی ساده و البته نجیب می بیند، به برنامه های سفری از دعا منتهی می شود که از طریق فرآیندی به دنبال همذات پنداری با الهی هستند. تخلیه داخلی ما به تجربه عیسی نگاه می کنیم، اما فقط به عنوان نمونه و نه تعیین کننده، که باعث ایجاد ایده غلبه بر تجربه خود عیسی می شود.
دعای عیسی و کلیسا
ارجاع اساسی به دعا است همانطور که عیسی آن را بیان کرد و نشان داد. تمام محورهای رسالت او را همراهی می کند و بیانگر رابطه صمیمی و دست نیافتنی فرزندی با پدر است. ثمره آن تقدیم کامل و کامل به مأموریتی است که به او سپرده شده است. «در دعای پروردگار محور آرزوها و رسیدن به سعادت زمینی نیست، بلکه ارتباط با پدر است». خداوند در این مورد به شاگردان دستورات زیادی نداد. «سادگی ظاهری و صداقت باطنی مهمترین عناصر هستند». زندگی و نماز را نمی توان از هم جدا کرد. در میان آموزه ها، دعای پدر ما برتر است. در آن، مؤمن با عیسی عواطف فرزندی و اراده رستگاری ابا را در میان می گذارد.
هدف دعای مسیحی آشکار ساختن یک ژست آزادانه از شناخت خدا است، بدون اینکه خود را در معرض هیچ گونه استثمار قرار دهد. زندگی به برکت دعا تبدیل به سفر واقعی ایمان و توکل به خدا می شود، استقامت در نماز نشانه ایمان زنده است، ترک آن نشان دهنده ایمان ضعیف و نامطمئن است. Opus Dei گشودگی به زندگی ابدی و در عین حال تعهدی ملموس در امروز همه است. این ثمره زهد نیست، بلکه هدیه روح است که به رابطه فرزندی با خدا می گشاید، عشق به همسایه و تعهد در جهان و تاریخ را تغذیه می کند. . در اینجا ما یاد می گیریم که با گوش دادن به کتاب مقدس در تمرین leccio divina با دقت دعا کنیم.و مهمتر از همه در برگزاری مراسم مذهبی که مرکز آن عشای ربانی است. تمام مشخصات متوالی است: درخواست، شفاعت، شکر و غیره. و همچنین اشکال دعای آوازی یا بهتر بگوییم مراقبه و تفکر. در هر صورت، اصالت زندگی مؤمن مقدم بر تکنیک هایی است که هر چند قابل درک هستند. دومی برای بررسی مراحل بلوغ که معمولاً در سه زمینه نشان داده می شود باز است: تطهیر، روشنگری و اتحاد با خدا. کلیسا همیشه در مریم الگوی برجسته و نمونه کامل معنای دعا را تشخیص داده است. عنصر بسیاری از رویدادها و تعهدات زندگی است، اما زمینه یا ظرفی که می تواند به تمام حرکات زندگی معنا بدهد، محیط حیاتی که در آن اتحاد فرزندی با ابای عیسی دمیده می شود.

این یک عمل دعای مسیحی است که منشأ بسیار باستانی دارد، اولین منابع معتبر به پدران صحرای قرن سوم و چهارم پس از میلاد برمی گردد. این دعا شامل تکرار مداوم یک انزال کوتاه با نام عیسی است که با ریتم درج شده است. در نفس
من چند سال پیش دعوت به این دعا را احساس کردم، این تکنیک را یاد گرفتم و شروع به آزمایش با بازسازی‌کنندگان در نماز کردم ، جنبشی کاتولیک که با انتشار آن سروکار دارد.
چگونه این دعا می تواند در زندگی واقعی کمک کند و فوایدی به همراه داشته باشد؟
برخورد با دعای قلب زندگی من را تغییر داد. از طریق آن خداوند به من تحولی داده است که از رویکرد به چیزهای کوچک شروع می شود.
شستن ظروف، کار در باغ یا شستن پله ها ممکن است فعالیت های خسته کننده ای به نظر برسد در حالی که با خواندن نام عیسی می توانند طعم متفاوتی پیدا کنند.
در واقع، دعای قلبی کمک می‌کند تا تمام فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهیم، حتی معمولی‌ترین آن‌ها، به طور کامل زندگی کنیم. ما را به کشف دوباره زیبایی چیزهای کوچک و ساده، مانند طبیعتی که ما را احاطه کرده است، دعوت می کند. از طریق این پری و شگفتی از بالا به ما کمک می شود تا با حضور و مشارکت بیشتر در زمان حال زندگی کنیم. بنابراین آسان‌تر است که یک عمل را با شادی و قدردانی واقعی انجام دهیم و نه از روی اضطراب به پایان رساندن آن.
قبل از گام برداشتن در مسیر تجربۀ دعای دل، به یاد می آورم که وقتی نیم ساعت خالی از برنامه های آن روز مانده بودم و یا باید منتظر اتوبوس ارتباطی می ماندم، ذهنم بی قرار بود. اکنون همه چیز تغییر کرده است، نگرش من تغییر کرده است: خودم را می سپارم، خود را با توکل به خدا رها می کنم، به لطف این دعا به خودم یادآوری می کنم که همه چیز به او بستگی دارد
. این: با رفتن به رسالت، کار کردن، آماده شدن، راه رفتن و غیره.
دعای نام عیسی با دعای قلبی به زندگی عمیق کمک می کند. آیات متعددی از کتاب مقدس وجود دارد که به این دعای همیشگی اشاره می کند، مانند دعای بی وقفه (1Ts 5، 17)، در هر چیزی شکرگزاری (1Ts 5، 18)، در زدن و به روی شما باز می شود (Lk 11، 10). قلب سنگی را از سینه آنها خواهم زد و قلبی از گوشت به آنها خواهم داد (عز 11 و 19) و بسیاری دیگر.
فایده دیگری که تلاوت دعای کوتاه به ما برمی‌گرداند توجه به چیزی است که اغلب از آن غفلت می‌کنیم، نفس کشیدن. یادگیری این دعا به ما امکان می دهد تا استفاده از نفس را دوباره بررسی کنیم و بنابراین یک تنفس عمیق و دیافراگمی، طبیعی را دوباره کشف کنیم. با این حال، اغلب ما به شدت نفس می‌کشیم و این مانع از آماده‌سازی خود برای آرامش می‌شود. به این دلایل و به دلایل معنوی تر، شروع به این نوع دعا توسط یک راهنمای متخصص توصیه می شود.
جالب است بدانیم که چگونه به نظر می رسد این عمل امروزه به نیازهای دنیای مدرن پاسخ بهینه می دهد. من فکر می کنم این ابزار فوق العاده ای است که برای مقابله با ریتم های یک جامعه مضطرب و دیوانه مفید است. در واقع در دهه‌های اخیر شاهد گسترش این دعا در غرب حتی در جهان عوام هستیم. من چندین نفر را ملاقات کرده ام که شهادت می دهند که چگونه این عمل زندگی آنها را متحول کرده است، آنها را به ایمان نزدیکتر می کند، آنها را به مسیح تبدیل می کند و آنها را عاشق دعا می کند. تشنگی معنوی که در افراد کم و بیش آگاهانه وجود دارد، با این دعا برطرف می شود.
ما باید در نظر داشته باشیم که همانطور که سنت ایگناتیوس به ما می گوید، هر وسیله ای برای دعا برای همه نیست. اما من می خواهم برای همه کسانی که ناخواسته سعی در ملاقات با او و عاشق شدن او دارند آرزو کنم!

دعا چیست؟ در مورد نماز، حداقل در گذشته، تصورات نادرستی نیز به دلیل بینش نادرست از خداوند وجود داشته است.
نمی‌دانم چرا، اما کسانی هستند که خدا را موجودی می‌بینند که بالا ایستاده و فرمان می‌دهد، نوعی مستبد که ادعای پرستش دارد. عبادات مختلفی انجام می شود، اما تقریباً همه آنها از نوع تسلیم، سر به زیر، زانو زده یا روی زمین به رو و از این قبیل موارد است.
بسیاری از مردمان باستانی همراه با نماز قربانی می‌کردند، ادیانی وجود داشته‌اند که به فدا کردن جان انسان‌ها رسیده‌اند. برای برخی، هر چه قربانی بیشتر باشد، شانس اجابت دعا بیشتر است.
همچنین در کتاب مقدس دعاهایی با مناسک و قربانی می‌بینیم، اما بسیاری از اینها به دلیل ارتداد مردم و کاهنان بوده است. در آغاز، فداکاری ها هدفی «آموزشی» داشت. قربانی‌ها به نمادها و نشانه‌ها پیوند خوردند، آنها به عنوان آمادگی برای قربانی پسر خدا متولد شدند. هابیل یک بره ارائه می‌دهد، قابیل میوه‌های زمین را تقدیم می‌کند. هابیل معنای قربانی را فهمید، اما قابیل معتقد بود که می تواند هر چیزی را قربانی کند.
قربانی بدون علامت و علامت بی فایده بود، مراسمی بود بت پرستانه بدون هیچ تعلیم. با ابراهیم ما قبلاً آموزش صحیح قربانی را می بینیم. خدا از ابراهیم می‌خواهد که پسرش را قربانی کند، و تصور می‌کند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، یعنی اینکه خدای پدر آسمانی پسرش را قربانی خواهد کرد. البته خدا واقعاً نمی خواست ابراهیم پسرش اسحاق را قربانی کند، بلکه از او خواست که اصل قربانی را به او بیاموزد.
به فداکاری های تو چه اهمیی می دهم...
خداوند از قربانی هایی که بدون تشخیص و بدون آگاهی از چرایی این مراسم برگزار می شد، خشمگین شد. اما بیش از هر زمان دیگری از مجالس رسمی که توسط مردانی که توبه نکرده بودند، خسته شده بود. باور نکردنی به نظر می رسد، اما در آن روزها آنها معتقد بودند که می توانند تاوان گناه را با قربانی بپردازند. هر چه گناه بزرگتر باشد حیوانی که باید قربانی می شد بزرگتر باشد.
هشدار خدا از طریق اشعیا شگفت انگیز است (اشعیا 1: 11-18).
11  "من به فداکاری های بی شمار شما چه اهمیتی می دهم؟" می گوید پروردگار. من از قربانیهای سوختنی قوچ و چربی گاو نر راضی هستم. من خون گاو نر و بره و بز را دوست ندارم.
16  خود را بشویید، خود را پاکسازی کنید، شر اعمال خود را از نظر من دور کنید. از شرارت دست بردارید،
17 نیکی کردن  را بیاموزید، عدالت طلبید، به مظلوم کمک کنید، یتیم را عدالت کنید،
از آرمان بیوه دفاع کنید.»
قربانی مورد رضایت خدا
همانطور که از این متن اشعیا پیداست، خداوند قربانی بدون توبه را دوست ندارد، بلکه خواهان تغییر قلب است، یک توبه خالصانه. وقتی دستمان را به همسایه‌مان می‌سپاریم، ارزشش از قربانی کردن بیشتر است، کار عاشقانه، دعای پسندیده خداست، نیکی کردن، خودش یک دعاست، این دعایی است که خدا بیشتر دوست دارد.
کسانی هستند که برای مؤثرتر شدن نماز روزه می گیرند. گویا گرسنگی توان نماز را زیاد می کند. روزه رنج کشیده تقدیم به خدا نیست اگر روزه بگیریم خدا دیگر رحم نمی کند. روزه برای ماست، ما به آن نیاز داریم تا بیشتر روی جنبه معنوی تمرکز کنیم. حتی در روزه، خداوند بهترین کار را مشخص کرده است.
خداوند فرزندان خود را تحقیر نمی کند.
آیا این روزه ای است که من به آن مسرور هستم، روزی که انسان خشوع می کند؟ آیا سرت را مانند نی خم کنی و بر گونی و خاکستر دراز بکشی، آیا این روزه است که آن را روزه پسند خداوند می نامی؟
همانطور که می بینید، خدا مستبدی نیست که از این که رعایایش در برابر خدا ذلیل شده اند خوشحال شود، خدا یک پدر آسمانی، پدری مهربان و مهربان است.
می گویند: چرا وقتی روزه گرفتیم ما را ندیدی؟ متوجه نشدی وقتی خودمان را فروتن کردیم؟" بنگر، در روز روزه ات، کار خود را انجام می دهی و می طلبی که تمام کارهایت انجام شود.
اینک برای نزاع، مجادله، و با مشت شیطانی روزه می گیری. امروز روزه نداری تا صدایت بلند شود.
یهودیان بر این باور بودند که تحقیر خود در برابر خدا راهی برای دیده شدن از سوی خداوند است، اما همانطور که قبلاً گفتم خداوند نمی‌خواهد انسان را تحقیر کند، برعکس می‌خواهد او را بالا ببرد، بهترین را برای فرزندانش می‌خواهد.
روزه ای که خدا دوست دارد...
۶  روزه‌ای که من دوست دارم این نیست که زنجیرهای شرارت گسسته شود، بندهای یوغ باز شود، مستضعفان آزاد شوند و هر نوع یوغ گسیخته شود؟ 7  آیا این نیست که نان خود را با گرسنگان تقسیم کنی، بدبخت را بدون سرپناه به خانه خود بیاوری، و چون برهنه ای را ببینی او را بپوشانی، و از او که از گوشت است پنهان نشوی. مال شما؟
متن های بسیار زیبایی از کتاب مقدس هستند، من ذات مهربان خدا را بیان می کنم، خدا دوست ندارد مردمی را ببیند که زانو زده و کلمات را بیهوده تکثیر می کنند، حیواناتی را قربانی می کنند بدون اینکه معنی قربانی را بفهمند، روزه می گیرند بدون اینکه معنویت روزه را درک کنند. نماز کار با ایمان است، کارهای نیک و شایسته ستایش.
8  و اکنون، برادران عزیز من، می‌دانم که هنوز در قلب خود مراقبه می‌کنید. و برای من دردناک است که باید در مورد این چیزها صحبت کنم. زیرا اگر به روحی که به انسان یاد می دهد که دعا کند گوش می دادید، می دانستید که باید دعا کنید. زیرا روح پلید به انسان دعا نمی‌آموزد، بلکه به او می‌آموزد که نباید دعا کند.
9  اما بنگر، من به شما می گویم، شما باید همیشه دعا کنید، و مأیوس نباشید. که شما نباید کاری برای خداوند انجام دهید، بدون اینکه ابتدا به نام مسیح به پدر دعا کنید که او کار شما را تقدیس کند تا کار شما برای رفاه روح شما باشد.
دعایی که نیفی پیشنهاد می کند مکالمه دائمی با خداست.او پیشنهاد می کند برای همه چیز از خدا دعا کنید: "نباید کاری برای خداوند انجام دهید، بدون اینکه ابتدا به نام مسیح به پدر دعا کنید." دعا مانند یک تماس تلفنی است، خداوند از طریق قدرت روح القدس به ما پاسخ می دهد. ما می توانیم همه چیز را از خدا بخواهیم. هیچکس باور نمی کند که بهتر است مزاحم خدا نشویم، مزاحمتی نداشته باشید، خدا خوشحال می شود که با فرزندانش صحبت کند.

دعا برای عمل است
هم کتاب مقدس و هم کتاب مورمون راهی برای دعا ارائه می دهند که ربطی به سرودهای خوانده شده از حافظه ندارد. دعا گفتگو با خداست، وقتی با تمام وجود دعا می کنیم خداوند خودش را به ما نشان می دهد، خودش را نشان نمی دهد، بلکه به ما نشان می دهد چه چیزی برای ما بهتر است، چه کنیم تا شادی ابدی را تجربه کنیم.

وقتی با تمام وجودمان دعا می کنیم، دیدار روح القدس را دریافت می کنیم. او نیز ما را تشویق می‌کند که نیکی کنیم، به همسایه خود محبت کنیم، راهی را که ما را به سوی خدا می‌برد قدم برداریم.

دعا چیست؟ نماز، نیکی کردن با ایمان و عشق است. دعا گفتگو با پدر آسمانی است. او به همه پاسخ می دهد، نه همه به یک شکل، اما همیشه پاسخ می دهد. این ما هستیم که گاهی او را نمی شنویم زیرا نسبت به صدای او بی احساس هستیم.
اینها تأملات من در مورد نماز است. امیدوارم شما را به تعمق در معنای واقعی دعا و فایده آن ترغیب کرده باشند.

کتاب تعلیمی کلیسای کاتولیک در شماره 2699 در مورد سه راه دعا صحبت می کند: «خداوند هر فرد را بر اساس مسیرها و راههایی که او را خشنود می کند هدایت می کند. هر یک از مؤمنان به نوبه خود به صلاح قلب و بیان شخصی دعایش به او پاسخ می دهد. با این حال، سنت مسیحی سه بیان عمده از زندگی دعا را حفظ کرده است: دعای آوازی، مراقبه، دعای متفکرانه. آنها یک ویژگی اساسی مشترک دارند: یادآوری قلب. این هوشیاری در پاسداری از کلام و ماندن در پیشگاه خداوند، این سه عبارت را به لحظاتی قوی در زندگی نماز تبدیل می کند.»
کتاب تعلیم به صراحت بیان می کند که خصلت اساسی که آنها را به هم پیوند می دهد «یاد دل» است. برای اینکه دعا باشد، باید یک عمل قلبی، باطنی باشد، نه فقط یک امر ظاهری و ظاهری. این امر در مورد همه راه های نماز صدق می کند. 2700 که قسمت دعای آوازی را معرفی می کند ، به این صورت بیان می شود: «خدا با کلام خود با انسان صحبت می کند. و دعای ما از طریق کلمات، ذهنی یا صوتی شکل می گیرد. اما مهمتر از همه حضور قلب به کسی است که در دعا با او صحبت می کنیم. شنیدن دعای ما به کمیت کلمات بستگی ندارد، بلکه به شور و شوق روح ما بستگی دارد.
همچنین برای دعای آوازی آنچه اهمیت دارد، مشارکت فرد با تمام خود است، "به هر زبانی که نماز (اشاره ها و کلمات) باشد، تمام شخص در حال دعا است" CCC n.2562 . در نماز، گفتن صیغه های لفظی مطرح نیست، «قلب است که دعا می کند. اگر از خدا دور باشد، بیان دعا بیهوده است». idem
دعا کردن خرافات یا جادو نیست، بلکه "این رابطه زنده فرزندان خدا با پدر بی نهایت خوبشان، با پسرش عیسی مسیح و با روح القدس است." «پس زندگی دعا عبارت است از این است که از روی عادت در حضور سه بار خدای مقدس و در ارتباط با او باشد». شماره
حتی پاپ فرانسیس، در حضار عمومی 27 ژانویه 2020، در مورد دعا چنین بیان می‌کند: «وقتی می‌شنوم مسیحیان آیاتی از انجیل را مانند طوطی می‌خوانند، کمی آزارم می‌دهد. "اوه، بله، خداوند می گوید ...، او آن را اینگونه می خواهد ...". اما آیا شما با آن آیه با خداوند ملاقات کرده اید؟ این فقط مشکل حافظه نیست: مشکل حافظه قلب است، چیزی که شما را برای رویارویی با خداوند باز می کند. و آن کلمه، آن آیه، منجر به ملاقات با پروردگار می شود.»
خداوند انسان را به سوی و در دعا دعوت می کند تا او را در قلبش ملاقات کند. دل منزلگاهی است که خداوند در آن ساکن است، آن مکان تصمیم، حقیقت، ملاقات است، محل عهد است (ر.ک. n.2563 ). «قلب محل تحقیق و ملاقات است، در فقر و ایمان».
بنابراین، «دعا به اندازه ای باطن می شود که ما از «کسی که با او صحبت می کنیم» آگاه شویم. سپس دعای آوازی اولین شکل دعای تفکری می شود.» n.2704
«مدیتیشن بیش از هر چیز یک تحقیق است. روح به دنبال درک چرایی و چگونگی زندگی مسیحی است، به آنچه خداوند می‌خواهد پایبند باشد و به آن پاسخ دهد.» n.2705
دعای ذهنی «یک رابطه صمیمی دوستی است که در آن اغلب خودمان را تنها با خدایی که می دانیم دوستش داریم سرگرم می کنیم». n.2709
بنابراین «دعا گوش دادن به کلام خداست»، به صدای او که با قلب ما سخن می گوید، «عشق خاموش است»، «به اندازه ای که ما را در راز او مشارکت می دهد با دعای مسیح متحد می شود». اشتراک عشق است [...] تا آنجا که رضایت برای اقامت در شب تاریک ایمان است.» (ر.ک. 2716 به بعد )
در خاتمه، دعا چیست؟
دعا، اعتلای روح به سوی خداست، پاسخ انسان به محبت خداوند است و به همین دلیل باید تواضع را زیربنای آن قرار دهد. ( نگاه کنید به شماره 2559؛ 2561 )
"دعا یک تکانه قلب است، یک نگاه ساده به سوی بهشت، فریاد شکرگزاری و عشق در امتحان و همچنین در شادی." (سنت ترزای عیسی کودک)

در واقع، اگر نامه ای از جانب خدای متعال برای مخلوق خود نباشد، کتاب مقدس چیست؟"
در این قسمت از نامه قدیس گریگوری کبیر به تئودور که در قسطنطنیه حرفه پزشکی می‌کرد، تمام معنای امروزی دعا پنهان است. این نقل در جلد مهم این گفتار نیز آمده است، «دعای دل. سنت ها و تجربه "(ویرایش جوزپه فرو گارل، با پیشگفتار اسقف اعظم کورادو لورفیس از پالرمو. لیندو 2019): این مجموعه مداخلات، هم توسط شخصیت ها و راهبان غربی، و هم توسط نمایندگان جهان ارتدکس، به ما کمک می کند تا درک بهتری داشته باشیم. چیزی که به تدریج در هجوم هدایا، رزرو و مصرف در تعطیلات در حال فرار است که در عوض باید ما را در جهت مخالف سوق دهد. نماز وسیله لازم برای این سفر است. اما چگونه دعا کنیم؟ در حال حاضر معروف، حتی در غرب،داستان های یک زائر روسی ، همانطور که ماسیج بیلاوسکی در «Stannik» توضیح می دهد. معنویت زائر روسی "(نسخه های لما پرس، 2017)، مسافر بی خانمان در سفر خود پیام دعای ساده ای را به ارمغان می آورد، دعایی که قلب آن را دیکته می کند تا در سکوت داخلی حتی و بالاتر از همه در لحظات بحران اعلام شود. فقر، گرسنگی و تحمل خشونت.
با چیزی که اشاره به نامه قدیس گرگوری کبیر دارد، زیرا زائر روسی، از جمله چیزهای معدود، یک کتاب مقدس می آورد.. و این نکته اساسی است. در کتاب دعای قلب و در بسیاری از نشریات دیگر، این سوال نگران کننده مطرح می شود که چگونه باید دعا کرد تا از تبدیل شدن نماز به یک دایره باطل خودارجاعی جلوگیری کرد و شاید صحیح ترین پاسخ، پاسخ گویدو اینوسنزو گارگانو، راهب کامالدوزی باشد. و همچنین یک معلم به مؤسسه کتاب مقدس پاپی: "به نظر می رسد صحت دعا از کتاب مقدس ناشی می شود و به لطف تغذیه تضمین شده توسط کتاب مقدس رشد می کند". همانطور که کارلو روچتا در «فرستادن نام عیسی» (EDB، 2008) نیز تأکید کرده است، جستجو برای دعای قلب، از چند هجا گرفته تا «پروردگار عیسی مسیح پسر خدا، رحم کن». بر من گناهکار»، نمی توان از تحقیقات کتاب مقدس و الهیات غافل شد. احتمالا این روش است،از مشارکت های ذکر شده و از تجربیات شناخته شده تا کنون، کمک یک راهنمای معنوی، ارتباط با کتاب مقدس (مثلاً مزامیر از این نظر اهمیت زیادی داشته است)، خواندن دعاهای ساختارمند و مستمر، مانند تسبیح با کارکرد آرامش بخشی به عاطفه قلب، بهترین راه برای تلفیق نماز با بصیرت است.
نیاز دیگری از جلد دعای دل پدیدار می شود: کنار گذاشتن، و نه تنها در نماز، غرور فرهنگی، وسوسه به چهار قسمت شدن موها با نشان دادن دانایی به همگان، خلاصه تلاش کردن. منیت قدیمی را که می‌خواهد در همه چیز و هرکس ظاهر شود، کاهش دهید و موانع و دردهایی را که ناگزیر در جاده با آن مواجه می‌شوید به دیگران نسبت دهید. اساساً، این قبلاً نوعی رها شدن به خداست.