سازیست

برترین جزوات دانشگاهی و پاورپوینت و کارت ویزیت

سازیست

برترین جزوات دانشگاهی و پاورپوینت و کارت ویزیت

کسانی هستند که حاضرند قسم بخورند که پشت هر شاهکاری بزرگ در تاریخ اخیر ناپولی همیشه دست دیگو آرماندو مارادونا از دیوس وجود دارد. احساسی که با گذشت بیش از یک سال از مرگ او، به شکلی عرفانی تر درک می شود. چالش آتی مقابل بارسلونا دلیل دیگری برای پرداختن به او یک فکر است، تقریباً یک دعا، زیرا زمانی که او در زمین بود از او خواسته شد تا تیم را شجاعانه در برابر هر حریفی رهبری کند. فرلاینو او را در سال 1984 از کاتالان‌ها خرید و سال‌های آبی‌پوشی او همچنان باشکوه‌ترین دوره تاریخ باشگاه است: دو قهرمانی لیگ، یک جام حذفی ایتالیا، یک سوپرکاپ و یک جام یوفا. موفقیت هایی که برخی هرگز تکرار نشدند، که به نوعی گویی ستایش خود را توجیه می کنند.با توجه به اینکه RdB به عنوان مأموریت اصلی خود می‌خواهد برای همه شهروندان ایتالیایی و اروپایی یک درآمد اساسی برای بقا تضمین کند ، نه یک حمایت اقتصادی ساده برای کسانی که درآمد زیر خط فقر مطلق دارند، یا برای کسانی که شغل خود را از دست داده‌اند و مجبورند در اسرع وقت برای سازماندهی مجدد هزینه ها و هزینه های مختلف متحمل شده است.
RdB به عنوان جایگزین پیشنهاد شده است، اما، در حال حاضر، می تواند به عنوان درآمد تکمیلی برای درآمد شهروندی استفاده شود ، حداقل تا زمانی که دولت ایتالیا تامین مالی آن را هر سال تضمین کند.
این جنبه همچنین مهم است، با توجه به این که، اگر جمهوری دموکراتیک کنگو یک اقدام دولتی باشد ، تضمین شده توسط بودجه دولت برای هر مانور بودجه ای که راه اندازی می شود، در غیر این صورت RdB توسط بودجه های اروپایی تامین می شود.
ما همیشه در مورد پول مالیات دهندگان صحبت می کنیم، اما بودجه اروپا ایمن تر و شاید گسترده تر است، با توجه به اینکه تنها سهمیه سالانه وجوه اروپایی سرمایه گذاری شده توسط ایتالیا حدود 14 تا 15 میلیارد یورو در سال است، به گفته AGI . در حالی که جمهوری دموکراتیک کنگو 26 میلیارد است اما بر اساس گزارش Today ، در سه سال گسترش یافته است.
درآمد پایه 2022: اما چگونه کار می کند؟
درآمد پایه 2022 در حال حاضر به عنوان یک ابزار تکمیلی برای همه کسانی که خود را بدون درآمد یا در شرایط فقر مطلق می بینند و خانواده یا افراد دارای معلولیت تحت مراقبت هستند، کار خواهد کرد.
من از آینده استفاده می‌کنم زیرا هنوز در حالت پیشنهادی است و نه اجرای واقعی. شما می توانید هم به عنوان یک شهروند ایتالیایی و هم به عنوان یک شهروند اروپایی از این درآمد بهره مند شوید ، بنابراین تابعیت ایتالیا یا اتحادیه اروپا به عنوان محدودیت اصلی مورد نیاز است.
هنوز مشخص نیست که آیا فرد می تواند به عنوان افراد غیر اتحادیه اروپا از RdB بهره مند شود، اما دارای مجوز / کارت اقامت معمولی باشد ، تا زمانی که به طور دائم در ایتالیا اقامت داشته باشد.
یکی دیگر از سنگ بنای این ابزار، عدم وجود تبعیض درآمدی خواهد بود. طبق این پیشنهاد، ابزاری « بدون ISEE » یعنی بدون نیاز به ارائه گواهی معتبر ISEE خواهد بود.
این خبر عالی این کمک فنر است: عملا یک جایزه بدون ISEE اما ثابت در هر ماه.
با توجه به اینکه حتی در صورت درخواست، چک تک جهانی هیچ گونه محدودیت درآمدی برای استفاده از کمک هزینه ماهانه به عنوان متقاضی دارای فرزندان تحت تکفل پیش بینی نمی کند.
یادآوری می کنیم که برای چک تکی کمترین حقوق ماهیانه قابل دریافت برای هر فرزند 50 یورو است.
درآمد پایه 2022 بدون ISEE؟ پیشنهاد اینجاست
درآمد پایه 2022 به عنوان یک شبکه ایمنی اجتماعی جهانی پیشنهاد شده است که به همه دسته ها و بدون تبعیض درآمدی تعمیم داده شده است .
بر اساس پیشنهاد اروپا ، برخلاف مقررات مربوط به درآمد شهروندی و بازنشستگی ، گواهینامه ISEE برای بهره مندی از آن مورد نیاز نخواهد بود .
علاوه بر این، با توجه به جهانی بودن آن، هیچ گونه تعهد آموزشی، کاری یا درآمدی برای نگهداری آن، که به اشتباه، برای RDC مورد نیاز است، ارائه نخواهد کرد.
این عملاً یک سهمیه تضمین شده بقا برای همه خواهد بود که توسط صندوق های اروپایی حمایت می شود.
بدیهی است که ارزیابی حداقل دو عامل ضروری است تا ببینیم آیا این اقدام در بلندمدت امکان پذیر خواهد بود، هم در سطح اقتصادی، هم برای خزانه اروپا و هم برای هدف اتحادیه اروپا و همه دولت های حامی آن. خود را قرار داده اند، یعنی فقر را از بین ببرند .
درآمد پایه 2022 به جای CPR؟ بیایید شفاف باشیم
درآمد پایه 2022 در حال حاضر می تواند یک معیار کمکی برای کسانی باشد که درآمد شهروندی را دریافت می کنند و شاید متعاقباً آن را به طور کامل جایگزین کند.
بدیهی است در صورت تعویض، دسترسی و مبالغ به طور کامل تغییر خواهد کرد. اما از اینجا به بعد، با توجه به اینکه ما هنوز در مرحله فعال هستیم، فقط می توانیم حدس و گمان کنیم.
در حال حاضر، درآمد شهروندی حقوق ماهیانه از 780 یورو (در مورد افراد مجرد) تا بیش از 1110 یورو (در مورد خانواده های پرجمعیت) را تضمین می کند.
اما برای داشتن این حقوق ماهانه، شرایط دسترسی علاوه بر وضعیت بیکاری یا فقر مطلق حتی اگر کارگر:
تمایل کامل برای جستجوی شغل از طریق پیمان کاری یا شمول اجتماعی ، آموزش و مشارکت در PUC ( پروژه های مفید برای جامعه )،
عدم وجود (یا تقریباً) روند قانونی و ثبت کالاهای لوکس یا صندوق های مختلف،
درآمد تأیید شده توسط ISEE کمتر از 9360 یورو یا بیشتر در صورت افزایش بار مالیاتی.
به طور خلاصه، این لیست الزامات دسترسی است که در مورد RdB، ممکن است با شکست مواجه شود.
با این حال، باید از خود بپرسیم که آیا مقادیر یکسان خواه بود ؟
درآمد پایه 2022: این مبلغی است که شما مدیون خواهید بود!
درآمد پایه 2022 باید برای کسانی که حق دریافت حداقل کمک هزینه را دارند، تضمین شود ، که بدیهی است که باید با وجوه اروپایی که برای آنها تعیین می شود مطابقت داشته باشد.
تخمین اینکه چقدر مستحق دریافت خواهید شد دشوار است، زیرا هنوز وضعیت رسمی وجود ندارد ، فقط پیشنهادات. شما باید مبالغ را در کشورهایی ببینید که درآمد پایه جهانی در آنها اعمال می شود.
تنها در آلاسکا، با وام 64 میلیارد یورویی ، صحبت از مبلغ سالانه حدود 1600 دلار است که بر روی تمام 631000 ساکنان پراکنده شده است. اساساً 120-130 دلار در ماه .
در آلمان و اسپانیا، حتی اگر هنوز به صورت آزمایشی، بخشی از جمعیت با بودجه بسیار قابل توجهی تأمین مالی می شد (فقط در اسپانیا ما در مورد 3.5 میلیارد یورو صحبت می کنیم) . شهروندان
در حالی که در ولز در مورد اندازه گیری 213 پوند در هفته برای حداقل یک نمونه جمعیتی 5000 نفر صحبت می شود.
همانطور که دیدیم، اگر در ایتالیا ما هنوز در چشم انداز، پیشنهاد هستیم، بسیاری از واقعیت ها در حال حاضر سعی در معرفی آن دارند، حتی اگر نه همیشه برای کل جمعیت.
درآمد پایه 2022: آن زمان است
درآمد پایه 2022 در روزهای اولیه به عنوان یک فرمول آزمایشی برای برخی از متقاضیان خواهد رسید، که احتمالاً با قرعه کشی انتخاب شده اند، همانطور که در آلمان اتفاق افتاد، یا طبق دستورالعمل های وزارت مسئول (به احتمال زیاد وزارت اقتصاد و دارایی ).
با توجه به اینکه در حال حاضر در ایتالیا درآمد شهروندی به تنهایی 23 میلیارد یورو در سه سال گذشته هزینه کرده است، تعیین دقیق آن دشوار است  . و نه همیشه با نتایج عالی، با قضاوت بر اساس کاریتاس مانیتورینگ .
بهترین ضربات ناپولی-اینتر: در مارادونا با گل های اینسینیه (پنالتی) و ژکو 1-1 به پایان می سد.
قفل اینسینیه را در یک پنالتی باز کنید، سپس ژکو: بهترین بازیکن ناپولی-اینتر
قبلی-   اما برای شکست دادن بارسا به چیزی بیشتر از بت و نعمت نیاز است. علیرغم مرحله انتقال، تیم ژاوی پتانسیل قابل توجهی دارد و این اشتباه است که در ارزیابی حریفان تنها به مشکلاتی که امسال با آن مواجه شده است اعتماد کنیم. همچنین به این دلیل که آخرین بار، دو سال پیش، آنقدرها خوب پیش نرفت. ناپولی، که در آن زمان توسط گتوزو هدایت می‌شد، چند روز قبل از اینکه ایتالیا به دلیل شروع همه‌گیری همه‌گیر، خود را قفل کند، عملکرد قانع‌کننده‌ای ارائه کرد. مرتنس وظیفه معمول ایجاد یک توهم شیرین را داشت: او در سال 2017 برای رئال مادرید گلزنی کرده بود، او سه سال بعد خودش را با بلوگرانا تکرار کرد. تساوی گریزمان و بازگشت به بازی در نیوکمپ به وضوح کفه ترازو را به هم زده بود. حضور در زمین پنج ماه پس از انتظار مطمئنا کمکی نکرد و بارسلونا 3-1 پیروز شد. در مقایسه با قبلی، آتزوری تیم بهتری است. آن‌ها می‌توانند روی پیوندهایی که کیفیت گروه را افزایش داده‌اند، مانند ، و روی یک ایده بازی ملموس‌تر و مؤثرتر که توسط  ارائه شده است، حساب کنند. از طرفی اسپانیایی ها دیگر مسی را ندارند و همین برای تغییر چهره آنها کافی است تا ترس کمتری
تشکیل احتمالی-   ناپولی روز پنجشنبه چندین غیبت خواهد داشت. لوزانو که در دسترس نبود، لوبوتکا و پولیتانو که با مشکلات عضلانی دست و پنجه نرم می کردند، همراه شدند. از سوی دیگر، توانزبه تمرینات خود را به صورت جداگانه ادامه می دهد و حضور در این مسابقه برای او سخت است. شک بزرگ واقعی به دروازه بان مربوط می شود. اوسپینا تاکنون مرد قهرمانی بوده است در حالی که مرت مرد جام بوده است. اما اکنون جدی است، هر جزئیات وزن متفاوتی دارد. بنابراین باید فهمید که آیا اسپالتی اهداف باشگاه را دنبال خواهد کرد، یعنی روی بازیکن آینده شرط بندی خواهد کرد یا اینکه به تضمین هایی که کلمبیایی ارائه می دهد با تداوم خاصی تکیه خواهد کرد. برای بقیه، انتخاب ها نسبتاً اجباری هستند: دفاع به صورت بلوک تایید می شود، آنگویسا از دقیقه اول به هافبک بازخواهد گشت. الماس به جلو به سمت راست حرکت خواهد کرد،

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۳ ب.ظ
  • حامد ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی