سازیست

برترین جزوات دانشگاهی و پاورپوینت و کارت ویزیت

سازیست

برترین جزوات دانشگاهی و پاورپوینت و کارت ویزیت

دعا یا درخواستی است که از خدایی یا قدیس انجام می شود. این نوعی ارتباط بین مردم و موجودات معنوی است که اثربخشی احتمالی آن به ایمان هر فرد مرتبط است.
به عنوان مثال: «برای سلامتی خواهرم دعا کنید»، «رئیس‌جمهور از مردم خواست تا در دعا برای آسیب‌دیدگان طوفان بپیوندند»، «پاپ برای صلح جهانی دعا کرد».
دعا معمولاً درخواستی از خداوند برای دخالت در امری است. برای سلامتی فرد بیمار، برای بهبود وضعیت کاری خود یا دیگران، یا برای برگرداندن تأثیر یک موقعیت منفی، چند احتمال را می توان دعا کرد.
در برخی موارد خطاب به مقدسین یا مریم مقدس دعا می شود. همچنین کسانی هستند که با اعتماد به مداخله احتمالی آنها در امور زمینی، درخواست های خود را از عزیزان فوت شده ارائه می کنند. تأکید بر این نکته ضروری است که این نوع دعا با گشاده رویی کامل از سوی شخصی که آن را می خوانند، با ایمان عمیق برای برقراری ارتباط با این موجودات روحانی و درخواست از آنها برای کمک به آنها، مراقبت از آنها یا برای آنها مشخص می شود. کسانی که نیاز بیشتری دارند و نمی دانند چگونه مشکلات خود را حل کنند.
برای خواندن دعا یا مرور ذهنی آن باید در محیطی آرام و بدون سروصدا و دخالت محیط باشد. به همین دلیل معمول است که دعا در معابد، در زمان‌های خاص در طول یک خدمت، یا در یک ملاقات خود به خود در طول روز، قبل از خواب یا صبح در اتاق خواب انجام شود.
مانند سایر عناصر دین، بسیاری دعا را بی‌اثر می‌دانند و ترجیح می‌دهند مستقیماً برای غلبه بر موانع تلاش کنند. با این حال، حتی برخی از خداناباوران در لحظات ناامیدی شدید، زمانی که معتقدند همه چیز از دست رفته است و فقط یک معجزه می تواند به آنها کمک کند، به این شیوه ارتباط با زندگی پس از مرگ متوسل می شوند.به مناسبت یکصد و پنجاهمین سالگرد درگذشت جوزپه مازینی، تئاتر گیونه پس از موفقیت بزرگ فصل گذشته "سایه مازینی" به نویسندگی و کارگردانی امانوئل چکونی، در تاریخ 10 و 11 مارس به روی صحنه می رود. نقاشی دیواری تاریخی یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های Risorgimento ایتالیا، یک راهنمای اخلاقی خارق‌العاده که با اندیشه‌اش به تولد ایتالیای متحد کمک کرد.
با والریو پالوزا، جوزپه رنزو، فدریکو ماسترویانی، سالواتوره کومو، فابریزیو بوردیگنون کریستیانو لئوپاردی، مائورو آسچنزی، فرانچسکا باراگلی، لورا سلاری، امانوئل سِکونی صداپیشگان دانیله دی ماتئو پنجشنبه 10 و 30 روز جمعه.
چه زمانی و چرا توده های مردم تبدیل به مردم می شوند؟ چه زمانی و چرا بسیاری از مردم یکی می شوند؟

یک ملت چگونه ساخته می شود، به راستی، شما در مورد آن چگونه فکر می کنید؟

"اندیشه و عمل" اساس تمام کارهای سیاسی جوزپه مازینی است، مردی که مورد توجه بسیاری از مورخان، سیاستمداران، فیلسوفان و نویسندگان بین المللی عصر خود و ماست، که مهمترین آنها قرن نوزدهم است.

مازینی زندگی خود را وقف تحقق ایتالیای متحد، آزاد و جمهوری خواه کرد ، با "استبداد خارجی و داخلی" مبارزه کرد، وجود خود را از هرگونه شخصیت گرایی خالی کرد و خود را به تاریخ تسلیم کرد.

«مسئله تلاش برای آغاز آموزش اخلاقی مردم بود. این مسئله این بود که نه تنها به دنبال این بودیم که ایتالیا باشد، بلکه برای ظهور آن عالی باشد..."

همانطور که متون مقدس در پایه ادیان بزرگ توحیدی قرار دارند، نوشته‌های مازینیان نیز بعد رسولی پیدا می‌کنند و خود را بر اساس آنچه بعداً به عنوان «دین سکولار» تعریف شد قرار می‌دهند. «فعل» او کلماتی مانند حقوق، وظایف، وحدت، آزادی را دیگر منحصر به اقلیت کوچکی از افراد نمی دانست، بلکه «دگم» یک قوم کامل را در نظر می گرفت.

پس چرا چنین شخصیت مهمی که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، با افتخاراتی که سزاوارش است تجلیل نمی شود و آنطور که باید در ایتالیا مورد مطالعه قرار نمی گیرد؟ چرا در طول جشن‌های اتحاد، چهره‌هایی مانند کاوور، ویتوریو امانوئل و گاریبالدی با لحن جشن کسی را که در واقع قبل از هر کس دیگری و برای تمام عمرش تصور، فکر و روی آن کار کرده است، می‌کوبند؟

«سایه مازینی. رمان ایتالیایی هرگز متولد نشد» تلاشی نمایشی برای پاسخ به این سؤالات است.
با توجه خاص به مقالات Risorgimento توسط D. Mack Smith، M. Severini، J. White Mario، و به کار زندگی نامه ای خود Mazzini، ما می خواهیم "اندیشه و عمل" را بیش از مرد Mazzini نشان دهیم، و سعی می کنیم یک دیدگاه ارائه دهیم. نقاشی دیواری تا حد امکان وفادار، علیرغم لحن داستانی صحنه‌سازی، نشان می‌دهد که چگونه این مرد با کسانی که سپس حرکت واحد را سوار می‌کردند، مخالفت می‌کرد و تردیدی در مورد نویسندگی این ملت ایجاد می‌کرد.
آیا ما «برادران ایتالیا» فرزندان ایتالیای مازینی هستیم یا نه؟

این نمایش توسط انجمن Mazziniana ایتالیا، توسط باشگاه تورینگ ملی - باشگاه منطقه رم و توسط رصدخانه ملی آزبست حمایت می شود.
راینهولد نیبور، نویسنده، فیلسوف و الهی‌دان آمریکایی، نویسنده دعای آرامش است، دعایی که از خداوند عیسی مسیح می‌خواهد که آرامش را برای زندگی با همه چیزهایی که نمی‌تواند تغییر دهد، قدرت تغییر آنچه را که می‌تواند، و حکمت برای تمایز عطا کند. بین دو نوع موقعیت
جالب اینجاست که همه قبول ندارند که نیبور نویسنده دعای آرامش است. در حالی که همسر و دخترش و همچنین خودش این نسخه را به اشتراک گذاشتند، ناشر فرد آر. شاپیرو، که متخصص در کندوکاو در نقل قول های نادرست است، در سال 2008 پیشنهاد کرد که نیبور عباراتی تحت اللفظی از منابع مختلف برای خلق دعای معروف خود گرفته است، احتمالاً ناخودآگاه.
از سوی دیگر، شاپیرو تصریح کرد که به نیبور احترام می‌گذارد و او را فردی صادق و متواضع می‌داند و صرفاً سرقت غیرارادی را ناشی از تحقیقات مستمر او در زمینه الهیات می‌داند که شامل خواندن تعداد زیادی کتاب و نوشته‌های مذهبی می‌شود. .
آثار هنری متعددی وجود دارد که در عنوان خود به مفهوم دعا اشاره دارد. در سال 1964، ویکتور خارا، خواننده و ترانه سرای شیلیایی، «پلگاریا یک لابرادور» را ارائه کرد. در همین حال، لوئیس آلبرتو اسپینتا آرژانتینی، نویسنده آهنی به نام "Plegaria
از سوی دیگر «دعا برای بابی» نام فیلمی به کارگردانی راسل مولکاهی با بازی رایان کلی و سیگورنی ویور است. در نهایت، «نماز در شب» رمانی نوشته دنیس لیهان آمریکایی است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶ ب.ظ
  • حامد ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی